Terytorium naszej Watahy, w skutek wielu zmian i działań atmosferycznych podzieliło się na cztery części, reprezentując sobą cztery żywioły; Wodę, Lód, Ogień oraz Wiatr. Istnieje spore prawdopodobieństwo, iż na Drugim Krańcu, znajduje się jeszcze jedna kraina; urodzajna Natura, jednakże żaden wilk, który dotąd wybrał się na ekspedycje w tamtejsze rejony, nie powrócił...
Może Tobie, uda się to zmienić.
★ Gwieździste Wzgórze ★
Gwieździste Wzgórze to główne miejsce spotkań w naszym stadzie. Położone na dnie doliny Hokanie, zdaje się być oddzielone od reszty świata. U stóp występu skalnego, służącego do obserwacji gwiazd a także wszelkich spotkań z Alfami, rozciąga się trawiasta przestrzeń, a pomiędzy skałami, odnaleźć można wejście do jaskiń.
★ Jezioro Hokanie ★
Jezioro Hokanie, to widoczny ze wzgórza zbiornik wodny, o wiecznie ciepłej wodzie. Samo jezioro należy do wyjątkowo sporych, co umożliwia spokojne poruszanie się w nim głównemu mieszkańcowi; Rovo - smokowi morskiemu, należącego do Alfy watahy. Mimo, iż woda jest przejrzysta, a w jej tafli nocą odbijają się najpiękniejsze z gwiazd, trzeba pamiętać o ryzyku utopienia się w głębszych partiach wody.
★ Zagajnik Yorków ★
Zagajnik ten, to naprawdę niewielkie miejsce. Nasz teren, niestety nie jest bogaty w lasy, o czym świadczy brak przydziału terenu Natury. Mimo swego skąpego rozmiaru, zachwyca on swą malowniczością, a także stanowi główny obszar polowań na zwierzęta kopytne.
★ Wiecznie Białe Góry ★
Wiecznie Białe Góry, to kolejny obszar naszych Terytoriów - reprezentuje on żywioł Lodu. Te niezwykle wysokie szczyty zawdzięczają swą nazwę następującemu faktowi; niezależnie od pory roku śniegu jest tyle samo, temperatura nie spada ani nie wzrasta; tam po prostu... wiecznie jest biało.
Pomiędzy strzelistymi wierchami leży wiele dolin, największymi z nich są Smocza Dolina oraz Dolina Szeptów; w tej drugiej, dokładnie na samym środku, znaleźć można wielkie kolumny pokryte znakami. Czyżby Majowie zawitali aż tutaj?
★ Dolina Smoków ★
Każdy wilk, który zechciał zyskać smoka, jako towarzysza, musi udać się do tejże doliny, dostać się do zamku i spotkawszy czarodzieja, o smoczych oczach przyrzec mu dochować Tajemnicy Smoka i wiernie opiekować się swoim stworem. To zaledwie jedna trzecia drogi jaką trzeba pokonać... Smoka nie można sobie wybrać; to on wybiera Ciebie. Jeśli stwór nawiąże z Tobą więź, masz tylko jedną szansę na pokazanie mu, że może Ci zaufać; jeśli zawiedziesz; pożre Cię żywcem. Kolejny krok jest już prosty: w locie na oklep musisz utrzymać się na grzbiecie smoka, aby pokazać mu, że zależy Ci na waszej przyjaźni. Gdy będzie po wszystkim - Smok przemówi do Ciebie i da Ci odpowiedź.
★ Lodowe Spirale ★
Na leżących u podnóża gór Spiralach odbywa się znaczna większość wyścigów, urządzanych przez Watahę. Mimo ciekawych kryjówek i częstych odwiedzin ten teren należy do niebezpiecznych; gdyby uważniej przyjrzeć się skałom, łatwo spostrzec gniazda szybujących wysoko harpi...
★ Pustynia Straceńców ★
Jest to rozciągająca się na wschodzie, wyjątkowo upalna piaszczysta pustynia. Wiele żyjących w tutejszych piaskach istot, stanowi poważne zagrożenie dla życia, a hulający między skałami wiatr niemalże natychmiast zaciera ślady... nie mówiąc już o ruchomych piaskach, w pobliżu oazy.
★ Oaza spokoju ★
Leżąca pośrodku Pustyni, Oaza jest jedyną prawdziwą spośród wielu fatamorgan objawiających się podczas wędrówki. Chłodna woda, cień palm a nawet fenki możliwe do upolowania, stanowią jeden wielki plus... będzie źle jeśli wpadniecie w łaski pływających tu syren.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz